Hallo Hallo

    Se simte ca nu am mai scris de un car de ani  deoarece imi vine tare greu inspiratia. Incerc sa-mi gasesc in ceva muza, mi-am pus o serie de melodii vesele, triste..poate poate iese ceva. Dar nimic. Sunt ca o fantana fara un strop de apa proaspata. Ciudata propozitie mi-a iesit cu fantana. Ieri am implinit 30 de ani si am fost din ce in ce mai obsedata de aceasta inevitabila varsta. Oare chiar asta se afla in inconstientul meu? Faptul ca sunt o fantana fara strop de apa proaspata??  Neahh..trebuie sa forjam mai adanc dupa apa! Sa ma tina pana la 100 de ani!
    Chiar m-am documentat pe net despre aceasta criza a varstei de 30 si am gasit cateva rezultate:


Criza de la 30 de ani și semnele care o prevestesc, 12 semne care prevestesc criza varstei de 30 de ani, Cui i-e frica de varsta de 30 de ani?, Femeia lui Balzac si criza femeii de 30 de ani.... si lista continua! Spre finalul paginii de google dau de fapt peste "Criza economica"..pana si internetul e misgoin :P

Printre atatea articole am incercat sa gasesc cateva cuvinte motivationale. Sunt de acord cu toate si ma bucur sa ma regasesc printre ele:
 
 " Daca la 20 de ani,  experimentezi, testezi, „gusti” din ceea ce crezi ca iti place, la 30 de ani nu mai pierzi timpul si iti iei de pe raftul vietii exact ceea ce ai nevoie si-ti place." 

 „Femeia este ca timpul, eterna, proaspata, frumoasa, este perpetuarea speciei, mentinerea vietii. Deci nu are varsta, ci doar exista, avand cea mai frumoasa sarcina din Univers.” (Balzac) (cred ca aici multe femei deja stramba din nas)

 "începem să avem o percepţie mai realistă asupra timpului, învăţăm să-l preţuim mai tare pentru că îi cunoaştem mai bine valoarea şi să ne ghidăm după deja clasicul adevăr că nu-i bine să pierzi vremea. Acţionăm realmente, nu mai trăim în expectativă, facem ca lucrurile să se întâmple mai repede, mai eficient, mai viabil."
 
...pe de alta parte ma bucur ca semnele (partile negative) ce descriu aceasta criza nu se regasesc si la mine. Cel putin nu sunt deloc atat de pregnante. Singura chestie care o vad spectaculoasa este faptul ca nu ma simt deloc sa am 30 de ani. Ma simt juma adult, juma copil..si multi imi spun ca asta e de fapt minunat. Sa ai 30 de ani si sa nu simti ca ii ai! 
 
Dar dintre toate lucrurile inspirationale nicaieri nu am gasit cele mai frumoase cuvinte, cuvinte ce mi-au fost spuse de Alex:
 "Gandeste-te ca de cand te-ai nascut, Pamantul a facut de 30 de ori inconjurul soarelui"
 
 
 

























ps: daca va plangeti de fontul cuvintelor. Nu am ce-i face! Faceti o plangere la e-blogger!Sau apasati in acelasi timp tasta CTRL si tasta + (din dreapta tastaturii)
 
12 semne care prevestesc criza vârstei de 30 de ani

Citeste mai mult: adev.ro/mj8cav
 
12 semne care prevestesc criza vârstei de 30 de ani

Citeste mai mult: adev.ro/mj8cav
  

Comentarii

  1. fontul asta chiar e oki ! :)

    imi place propozitia asta si o consider adevarata:

    la 30 de ani nu mai pierzi timpul si iti iei de pe raftul vietii exact ceea ce ai nevoie si-ti place."

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Eu nu ma lepad de Romania ci ea se leapada de mine!

Un nou inceput

Trei pasi inainte unul inapoi